svētdiena, 2011. gada 3. aprīlis

sestdiena


Vispār es neko neemu šeit sen rakstījusi. :s Nav tiktiešām bijis laika,un arī gribēšanas.
Nu ko mazliet par nedēļas nogali.
sestdien bija agri jāceļās,jā.
vispār par nedēļas nogali,izdevusies,daudz,dadudz tiešām daudz smieklu ;DD
Sanāca tā ka nedēļas vidū man uzmetās sasodīta aukstumpumpa ;D un sestdiesnā,ceļā uz Cēsīm,voleybola sacensības,radās daudz Joku par manu mājdzīvnieku,jeb aukstumpumpu ;DD
1. Anna Skatās bildi ievas telefōna,kur atrados es. ;D un Annas jautājums radās šāds - Tas ir cilvēks?
2. Atkal Annas ašais Joks par manu aukstumpumpu. - Svešais.
3. Redz,es ar savu triperi spēju skēnēt cilvēkus ;D - Ieslēdz skeneri. ā,tev jau nav triperis! ;D
4. šis tiešām ir liels!
5. Viņš lūr manā dvēselē. ;D
Par pašām sacensībām gājā norm ;D Visas spēles protams padirsām,bet ar divu vai 5 punktu starpību. Zaudējuma starpība tiešām bija neliela.
Cēsīs paspējām iepazīties ar interesantu večuku vārdā Aldis. Viņš bija sētnieks pie Cēsu Olimpiskā ;D Viņš deva mums patiešām labus padomus kā uzvarēt spēles. - Eu,tu Meiten,Kā tevi sauc? Eu nu tu eu sit par to bumbu eu. Un tad eu nežēlō eu! Eu,bet kā jums eu gājā eu?

Tā vien šķita,ka viņa iecienītākais vārds bija ''Eu'' ;DDD
Nu jā,tas tādai nedēļas nogalītei. Tiešām bija daudz smieklu,dafigā Joku,Aija bija nevaldāma ;DD
svētdienā laikam pa mājām,gribas atgūd mājas mieru and so on.

Un vispār es biju šokā,uzzinōtmka Džekijs Čans itkā esot miris no sirdstriekas. Tas bija tāds šokeris.

Diesma šodienai,un kādam laikam - http://www.youtube.com/watch?v=LorYEyQCyJ4

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru