otrdiena, 2011. gada 24. maijs

WHY

Enigma - Why
Dziesma kā jau vienmēr blogga sākumā.

Ziniet,pavisam maz ir atlicis līdz vasariņai. Rupji rēķinot ~ nedēļa!
bāc,bet vienā ziņā baigi traki,jāizlabo fizika ;DD
vasaras darbs jau nu negribas man sēdēt ;DD

šonedēļas plānojums varētu būt tāds vienveidīgs.
rīt jau 3diena. Vis ko es darīšu,būš sēdēšana fizikas konsultācijā ;D
tad jau 4diena. tikpatkā visur atzīmes jau būs izliktas ..
.. un jau 5diena. Šo 5dien un 6dien esmu apņēmusies iziet laukā ;D
jo parasti ir tā,ja 5dien sanāk noballēties,tad kā dārzenis 6dienā laukā neizeju. ;D
bet būs jāiet,ka nekā Grobiņas svētki or something. ;D
katrā gadījumā būs jāiet ''uz diskotēku'' \Agate\ ;DD
un tad nākamnedēļ skoliņa beidzās ;[[ ;DD


šīs dienas noskaņojums pirmajā pusē bija awesome bet nu tagad tā..tā. Skumīgi. Džeini 3dienas nesatikšu ;DDDDD
ko es tagad darīšu :? ;DDD

Ko tagad daru?
amm,par cik mammuks nav mājītēs [ballītē] šī kursos. Es sev vāru vakariņas ;oo kā nu tas izdosies redzēšu tikai pēctam. 100 punkt, kko piededzināšu.. vai kkā tā ;D


To sauc par karmu jeb kā?
Ikviens un jebkas, ko un kuru es nevēlos, ir kā gluži ielīmēts manā dzīvē.
Bet, kaut reizi lietu, kuru patiešām es vēlos, neaprakstāmi ļoti, ir man neiegustama.
Vienkārši Mindfuck.


tas tā būtu pa lielam viss.
Ar asarām acīs. Ar smaidu neīstu uz lūpām. Uz priekšu dzīvē cilvēkus maldināt! :]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru